Tropa de Elite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik hier bij de juiste mensen? :p

Ga naar beneden

Ben ik hier bij de juiste mensen? :p Empty Ben ik hier bij de juiste mensen? :p

Bericht  DarkAnge di 15 feb 2011, 06:21

* Je ingame naam
DarkAngelke
* Je rang
510
* Je leeftijd
18
* Aantal punten
29.5K
* Je ervaring met ogame
Vroeger een jaartje gespeeld tot ik helemaal vernietigd was,, ma nu heb ik betere strategie :p
* Vorige alliantie
Ik heb de UAw alleen opgestart,, men ally is serieus gegroeid ma der zitte veel te veel kinderachtige mensen in, ik word zot van de mensen die zage in de rpg,, ik heb toen maatregelen genomen,, nu is het rustig daar maar niemand wil aanvallen of iets organiseren,, zo zie ik dus niks van wat het spel in huis heeft,, nu ik heb veel werk in die ally en hun forum gestoken en vind het spijtig dat het niet veel heeft opgeleverd maar nu zoek ik een iets wa professionelere ally die zich egt als een groep gedraagt, same werkt, praat (op een fatsoenlijke manier), mensen trgpakt die de leden hebben aangevallen enz,,
Nu vraag ik me af of ik hier op het goeie adress zit? of da hier ook gwn een groepke mensen zitte die nog elk op huneigen spele en niks van iemand aantrekken? (kan de leider me een PM sture? ^^)

Mvg DarkAngelke / Jeroen

DarkAnge
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum