Tropa de Elite
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AmazingDreams

Ga naar beneden

AmazingDreams Empty AmazingDreams

Bericht  AmazingD wo 10 nov 2010, 19:19

Je ingame naam
AmazingDreams

Je rang
1766, stijgend dag en nacht.

Je leeftijd
16

Aantal punten
144

Je ervaring met ogame
Ogame uni 8, daar heb ik voornamelijk gespeeld. Ik had daar 200.000 punten (turtle) op een gegeven moment. En mijn halve klas speelde ogame. Is wel leuk. Zeker als het opgesplitst is in 2 allianties. Kinderachtige oorlogjes gevoerd.
Later had ik daar geen zin meer in en heb ik een eigen 2 persoons alliantie gesticht. Dit is nooit verder gekomen dan die 2 personen.
Nu was ik een tijdje gestopt tot ik afgelopen zondag weer is een kijkje ging nemen. En het bevalt me wel weer.

Waarom wil ik deze alliantie joinen
Ik wil hier joinen omdat ik het vermoeden heb dat deze alliantie behoorlijk serieuze spelers heeft. Ik heb geen zin om met zo'n massa alliantie met die jochies van 12 en 13 etc. te spelen. Ik zoek gewoon gasten die wel weten hoe ze kunnen schrijven. Wink
Ik weet dat ik nog maar 16 ben, maar ik kan mezelf toch wel een stuk serieuzer noemen dan mijn leeftijdsgenoten. Wink


P.s. Mijn naam past niet bij Username :O

AmazingD
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

AmazingDreams Empty Re: AmazingDreams

Bericht  Helios do 11 nov 2010, 08:05

Na wat overleg hebben we besloten je niet toe te laten. We zijn nu nog niet zo streng met eisen om te joinen maar we kunnen niet zomaar iedereen toe laten. Onze minimum leeftijd is 18 jaar en bovendien heb je ook nog erg weinig punten.

succes verder,

.P.G.


Helios

Posts : 111
Join date : 18-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

AmazingDreams Empty Re: AmazingDreams

Bericht  AmazingD vr 12 nov 2010, 01:18

Bedankt en jullie ook succes. Wink

AmazingD
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

AmazingDreams Empty Re: AmazingDreams

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum